[Tradutores-Ubuntu] Erro grave no instalador de fontes de gnome

Miguel Bouzada mbouzada at gmail.com
Wed Oct 14 08:07:43 BST 2009

2009/10/14 Antón Méixome <certima at certima.net>

> Xa o fixen eu, atopeino en language-selector, alivio
>
> Cambiei tamén todos os "lingua" por "idioma" entendendo que language é
> máis ben idioma (unha forma particular da linguaxe humana) mentres
> "lang" é lingua, fala ou estilo de fala (con moitos máis sentidos)

Atopei algunha cousa que creo que está errada
https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/gnome-control-center/+pots/gnome-control-center-2.0/gl/46/+translate
vexase:  http://dashboard.aim.com/aim

Atopo tamen que addressbock traducese por "axenda de enderezos" cando creo
que dería ser "caderno de enderezos" xa que unha axenda é outra cousa que
ten máis que ver coa planificación/organización do tempo.

na liña:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/gnome-control-center/+pots/gnome-control-center-2.0/gl/69/+translate
creo que estaba mellor a suxestón de naco co punto en Apdo[.] e pasa o mesmo
na liña seguinte (70)

Na liña 77 temos "blogue" cando se fañou de empregar "blog"

Non teño ningún problema en meterme a corrixir, pero prefiro que os que xa
traballachedes todo o gnome o revisarades, por aquilo da
coherencia/consistencia