[Tradutores-Ubuntu] Erro grave no instalador de fontes de gnome

José Manuel Castroagudín Silva chavescesures at gmail.com
Tue Oct 13 22:04:12 BST 2009

Unha axudiña (conste que tampouco atopei esa cadea):
strings /usr/bin/gnome-font-viewer|less

Ao buscar "locale" púxome na pista de "gnome-control-center-2.0"

Dende aí fun ata:
https://translations.launchpad.net/ubuntu/karmic/+source/gnome-control-center/+pots/gnome-control-center-2.0/gl

Pero xa digo que non atopei esa cadea en concreto... Pero tamén é
verdade que estou en Debian, poida que en Ubuntu a cousa estea por
outro lado (xa non sei que esperar de Ubuntu, jeje). Probade alguén
que teña unha Karmic á man a facer  o de :

strings /usr/bin/gnome-font-viewer|less

e buscar (coa tecla de / ) 'locale'

A ver se tedes máis sorte ca min...

2009/10/13, Fran Dieguez <listas at mabishu.com>:

> Non ten porqué...
>
> de todas formas eses tres paquetes son de gnome e non teñen nada que ver
> co instalador de fontes xa que o fontforge é un xestor avanzado de fontes.
>
> Antón Méixome escribiu:

>>> gnome-utils-2.0
>>> gtksourceview-2.0
>>> language-selector
>>> pan
>>> software-center
>>> software-properties

> - --
>>>>

> - --
> Fran Diéguez
> http://www.mabishu.com         -     listas at mabishu.com
> GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8

Saúde,

Chaves - http://chav.es