[Tradutores-Ubuntu] Boas a todos, presentándome.

Fran Dieguez listas at mabishu.com
Mon Oct 5 18:47:10 BST 2009

Agora mesmo eu estou revisando integramente compiz e debido á premura da
saída de Karmic estamos tentano traducir os ocos que vemos e as
interfaces gráficas ou aplicativos máis empregados por un usuario medio.

Para que, deste xeito, un usuario novel que chegue a ubuntu se tope o
mínimo de interface básica sen traducir.

Se queres tarefas eu emprego a diario picard que é un aplicativo para
catalogar MP3 dende unha base de datos en internet.

É grandiño pero vamos...
https://translations.launchpad.net/picard/qt-port/+pots/picard/gl/+translate

aínda que se atopas algo que che guste máis xa sabes.

Saúdos

José Manuel Castroagudín Silva escribiu: