[Tradutores-Ubuntu] Ferramentas para facer a vida máis fácil aos tradutores

José Manuel Castroagudín Silva chavescesures at gmail.com
Mon Nov 2 15:56:44 GMT 2009

2009/11/2 Antón Méixome <certima at certima.net>:

> - search-translation: a script to search for translation and messages
> in the locally installed language packs
>
> É mello isto que o atopa.sh de Chaves.

Baixei e instalei este paquete, e boteille un ollo ao script. Na base,
é a mesma idea, pero con materializacións diferentes:

-Eles puxéronlle opcións de busca en varios idiomas, e traballan
facendo "msgunfmt" "al vuelo". Iso permite mostrar a cadea na que
aparece o texto buscado, p.ex. E ademais teñen iso da busca co firefox
que te leva á páxina de launchpad correspondente

- O meu tiña GUI ( :-p ). E o da páxina de launchpad está xa
"integrado" (daquela maneira, suxire un sitio que *podería ser* onde
hai que mirar...

Vamos, que a cousa é parecida, pero parece que eles traballaron sobre
o script algo máis ca min despois de sacar a "primeira versión",
jejeje

Saúde,

Chaves - http://chav.es