[Tradutores-Ubuntu] [Guls] Reflexiós sobre o nosos futuro

Miguel Bouzada mbouzada at gmail.com
Mon Mar 30 10:11:19 BST 2009

Despois de lanzar ó ar as miñas ideas, deixei que a xente respondera para
tratar de ver cal é a inquedanza sobre o tema.

Eu estarei no XGN, así que creo que será un bo momento para facer unha
primeira aproximación e tentar establecer unha base de dialogo/propostas.

Dende aquí un chamamento a todolos axentes  do SwL para vernos.

MB