[Tradutores-Ubuntu] Reflexiós sobre o nosos futuro

damufo damufo at gmail.com
Tue Mar 3 20:14:58 GMT 2009

A min deixaronme instalar ubuntu e fago o que me peta nel, son
administrador.
Iso si, a rede non serve para nada. Prima a seguridade por riva da
aprendizaxe, unha verdadeira mágoa.
Cando teño que usar XP comoa hoxe que tiven que expor un traballo,
percorremos o titor máis eu tres equipos para ao final ter que empregar
un xp virtual (neste caso era algo para xp).
Que triste.

Adrián Chaves Fernández escribiu: