[Tradutores-Ubuntu] Ubuntu-l10n-gl Digest, Vol 32, Issue 3

Miguel Bouzada mbouzada at gmail.com
Wed Apr 8 18:39:23 BST 2009

As miñas correcións non presumian un voto negativo, so pretendian procurar a
unidade das traducións, lamento que fosen mal interpretadas.

MB

Abro un ffío novo co tema "engadila" xa que non concordan as informacións
que teño e gostaríame corrixir ese (?) erro meu.

2009/4/8 Adrián Chaves Fernández <adriyetichaves at gmail.com>

> Ídem.

"Por favor, non me envíe documentos con extensións .doc, .docx, .xls, .xlsx,
.ppt, .pptx