[Tradutores-Ubuntu] LoCo team

Felipe Gil Castiñeira felipexil at gmail.com
Mon Dec 15 19:55:51 GMT 2008

Acábase de celebrar a reunión do "LoCo Council", e o resultado foi un
pouco agridoce:

    * Din que imos en bo camiño, especialmente polo traballo do grupo de
      tradución :-)
    * Pero non nos aproban como equipo oficial  :-(    porque:
          o a solicitude tería que ser máis detallada (mea culpa, para a
            próxima serao)
          o non hai infraestrutura con contido (foro, lista de correo, IRC).
                + Fixen a solicitude hai xa tres semanas.
                      # Onte xa insistín no IRC e en teoría xa
                        contactaron co responsable para que active o
                        foro (pero sigo esperando....)
                      # O responsable das listas de correo quedou de que
                        me contestaría esta semana... así que estou
                        esperando...

Como consello indican que se creen as estruturas e que en tres meses se
repita a solicitude.

É dicir, o LoCo pódese crear igualmente, pero falta o "selo de calidade"
(que non teño claro que aporta exactamente: supoño que un acceso máis
sinxelo a paquetes de CDs, marketing oficial, novos recursos, etc.)

Un saúdo.
    Felipe.