[Tradutores-Ubuntu] Presentación

Felipe Gil Castiñeira felipexil at gmail.com
Fri Aug 29 11:02:35 BST 2008

Miguel Bouzada wrote:
> Neste momento temos 23 aplicacións (que emprega Ubuntu, hai outras tres que
> teño que comprobar si agora estan en repos de ubuntu xa que pertenecen ó
> proxecto LXDE) que podemos facervos chegar.
>
> Xa que é moito traballo (uns cuantos milleiros de liñas) si me indicades
> como, podo subuilas ou envialas, ou si o preferides, pillalas do noso sitio.
>
> MB

Ola de novo Manuel,

Para subir as traducións a Launchpad, debes entrar na páxina de
tradución de Ubuntu (recoméndoche que entres na de Intrepid Ibex, aínda
que hoxe está desactivada xa que están actualizando as traducións),
busques o paquete correspondente e subas o ".po" ("upload file", arriba
de todo). Ten en conta que os paquetes que están en Ubuntu nos grupos
"Universe", "Multiverse" e "Restricted", non se traducen de momento
(para Ubuntu) en Launchpad.

Saúdos.
    Felipe.