[Tradutores-Ubuntu] ubuntu en galego

suso.baleato at xunta.es suso.baleato at xunta.es
Mon Apr 28 11:36:27 BST 2008

Claro, a idea é que de nós depende que non se extinga, igual que a
língua. E que de nós depende que o linux (e o galego) comeze a habitar
os nosos pc... :-)

Felipe Gil Castiñeira escrebeu:
> suso.baleato at xunta.es wrote:
>
> [...]
>
> Non é que me pareza unha mala idea (o pingüino galego)... pero a parte
> de "extinción"... non me gusta moito...

Xesús Manuel Benítez Baleato                Coordenador de mancomun.org
Consellaría de Innovación e Industria                  Xunta de Galicia
Praza de Europa, nº 15 - A, 6ºC 15707   Santiago de Compostela (Galiza)
(0034) 638035310 Ext: 343820/ Fax: 881999113  <suso.baleato @ xunta.es>