[Tradutores-Ubuntu] Glosario en Mancomún

Dani Muñiz dani at areoso.com
Thu May 10 09:05:41 BST 2007

Ola:
Como se soe dicir: "Aquí cada tolo co seu tema"
Non sería mellor consensuar os glosarios entre os grupos de tradutores??
Por certo o glosario de mancomún, estar estará nun wiki, pero non se
pode editar.
Eu son partidario de que haxa un, senón pasará o de sempre, cada un
traduce como lle da a gana (non quero dicir que non haxa unha marxe pero
penso que sería bo que certos termos mais ou menos comúns fosen
consensuados). :
Por exemplo aprecio no de trasno:

  window
  1. n.f. fiestra (recomendado)