[Tradutores-Ubuntu] [Galician] actualización da páxina

Daniel Muñiz Fontoira dmunhiz at gmail.com
Thu Mar 15 16:37:31 GMT 2007

Eu penso que o paquete era mellor que estivera no sitio
galician.mozdev.org se pode ser, claro?
Tamén sería bo que se puxese na portada que o equipo volta a estr activo
ou algo así.
Por certo, para cando está prevista a saida do thunderbird 2.0?
Como está a tradución? quen a está a facer?
Saudos

PD. Penso que sería bo unificar ou ligar as listas:
trasno, mancomun , galicianmozdeb, ubuntu e a de kde.
Neste momento non hai tanto trafico (ruido) coma para telas separadas
E penso que en xeral tratase mais ou menos en todas do mesmo.

Ollo!, so é unha proposta xa que levo tempo enviando mensaxes as
diferentes lista e penso que é vo que todos nos enteremos e axudemos
mutuamente. Espero que ninguen se sinta ofendido pola proposta. Xa sei
que os obxectivos dos diferentes colectivos (listas) non son iguais pero
ter un lugar para os catro que somos onde enviar e que todos reciban
penso que non estaría de mais.

Saudos

Remitente:
Daniel Muñiz Fontoira