[Tradutores-Ubuntu] Pertenza ao grupo de tradución

Marcos García marcosgdf at gmail.com
Tue Feb 27 18:24:53 GMT 2007

Tes razón, no n pode ser que a RAE teña o seu diccionario en liña
actualizado mentres a RAG non, ¿qué importancia dánlle o noso idioma?
¿Tantas cosas fai a RAG que non teñen tempo de facer iso?

Isto é desesperante, non sei como podemos chamar a súa atención...

¿Se os ocurre algo? (non sei escribilo en galego)

Temos que facer algo con isto como sexa, pero hai que facelo, coma se hai
que enviar unha petición de noticia a 20minutos, L-V, metro, adn ou que!,
pero algo temos que facer

Saúdos