[Tradutores-Ubuntu] Preséntome

Marcos Garcia marcosgdf at gmail.com
Sun Oct 1 14:05:42 BST 2006

Non son galego de pura raza, xa que meu pai foi de Aranda de Duero
(Burgos) pero miña nai é de aki, de Galicia.
Son un neno de 14 años :P de A Coruña, encántame a informática e o
sóftware libre, e agora estou aprendendo o lenguaxe C. Espero que miña
axuda sexa útil e que poidamos dispoñer do linux traducido ó Galego e
que tamén teñamos o dominio .gal. Se queredes falar conmigo, meu msn é:
yo.garcia at hotmail.com ou marquitox at irc-vse.org. meu jabber é:
Marquitox at jabberes.org. E no internet encóntrome no servidor:
irc.ubuntuzone.org porto 6668 co nick Marquitox

No soy gallego de pura raza, ya que mi padre fue de Aranda de Duero
(Burgos) pero mi madre es de aqui de Galicia.
Soy un niño de 14 años :P de A Coruña, me encanta la informática y el
software libre, y ahora estoy aprendiendo el lenguaje C. Espero que mi
ayuda sea útil y que podamos disponer de linux traducido al gallego y
que tambien tengamos el dominio .gal. Si quereis hablar conmigo, mi msn
es: yo.garcia at hotmail.com o marquitox at irc-vse.org. Mi jabber es
irc.ubuntuzone.org puerto 6668 con el nick Marquitox