[UPT] [ULF] Salam

Mehdi Hassanpour mehdi.public at gmail.com
Wed Sep 20 17:59:34 BST 2006

سلام

من هم خوشحالم که دوستان مایل به همکاری هستن و امیدوارم که بتونید با هماهنگی
و هم فکری بیشتر کارهای مفیدی برای جامعه متن باز کشور انجام بدید و ضمنا از
آقای اسفهبد هم بسیار ممنون و متشکرم که این لیست رو آماده کردن تا بچه ها
بتونن براحتی با هم ارتباط داشته باشند.
از توجه آقای بیاضی و اعلام آمادگی ایشون برای خدمات هاستینگ و ثبت دامنه هم
بسیار متشکرم.
در مورد خدمات هاستینگ و سایت میخواستم خدمت دوستان عرض کنم که با همکاری آقای
عباس اسماعیلی (ایریکس در تکنوتاکس) و تعدادی از دوستان فعال دیگه، سایت ایرانی
اوبونتو آماده شده و بزودی عمومی خواهد شد و فعالیتش رو شروع خواهد کرد، دوستان
میتونن در صورت تمایل و برای اینکه کارها پراکنده نشن و دسترسی به کاربران تازه
وارد هم بیشتر و بهتر باشه به جای ثبت دامنه جدید از امکاناتی که سایت ایرانی
اوبونتو در اختیارشون قرار خواهد داد استفاده نمایند.

دوستان میتونن نظراتشون رو همینجا و یا با بنده و آقای اسماعیلی مطرح کنند.

شاد باشید
مهدی حسن پور

--
Yours Sincerely, Mehdi Hassanpour