koordinatzaile berria

Oier Mees oier89rider at gmail.com
Mon Mar 22 22:36:56 GMT 2010

Kaixo taldekideok,
Mikel Pascual-ek azken hilabeteetan bizi seinalerik eman ez duenez taldeko
koordinatzaile berria izendatua izan naiz. Espero dut arazorik ez dezutela
edukiko erabaki horrekin.  Launchpad Basque Translators taldean ere
laguntzen dut eta zuek bertan parte hartu nahi badezute, Ubunturekiko
espezifikoak ez dire programak itzultzeko adibidez, mesedez jarraitu
taldearen web-ean agertzen dire pausoak https://launchpad.net/~lp-l10n-eu .
Honetaz gain, oro har bi taldeetan itzultzaile gutxi gaudenez, interneten
propaganda pixkat egitea badezute eskertuko nuke (zuen blogetan, twitter,
facebook , mailing listak etab) itzultzaile berriak lortzeko. Hori bai,
lasai egon honek ez baitu esan nahi edonor izango denik onartua.

Azkenik 2 galdera:
a) Importa dizue Launchpadeko mailing list bat erabiltzen badegu? Kudeatzeko
errazagoa iruditzen baitzait.
b) Ubunturen Manual proiektuak gure laguntza behar du
https://wiki.ubuntu.com/ubuntu-manual . Lehenengo aldia da horrelako
"tutorial" bat egiten dela eta momentuz 0 textu katea daude euskerara
itzulita :-(  Hurrengo loturan egin daitezke itzulpenak
https://translations.launchpad.net/ubuntu-manual/main/+pots/ubuntu-manual/eu/+translate

Milesker,
Oier