Actualització de la traducció de l'uNav

Walter Garcia-Fontes walter.garcia at upf.edu
Sun Oct 30 16:58:46 UTC 2016

* cibersheep, cibersheep at gmail.com [30/10/16 13:17]:
> Bon dia.
>
> Fent servir l'aplicació he trobat un parell de frases que es poden mirar si
> tens temps:

Jo també l'estic fent servir quasi a diari, i almenys l'última que
suggereixes la tenia anotada per mirar.

>      https://translations.launchpad.net/unav/trunk/+pots/unav/ca/50/+translate
>      https://translations.launchpad.net/unav/trunk/+pots/unav/ca/2/+translate

He acceptat "Aneu"

>    https://translations.launchpad.net/unav/trunk/+pots/unav/ca/164/+translate
>      «Afegeix» perquè és una ordre a un submenú

Acceptat

>    https://translations.launchpad.net/unav/trunk/+pots/unav/ca/163/+translate
>      «Afegeix la dest. actual» La frase completa no cap al menú

He fet el suggeriment "Afegeix el destí actual".

>    https://translations.launchpad.net/unav/trunk/+pots/unav/ca/158/+translate
>
>    Ara, tenim un «dilema» amb
>    https://translations.launchpad.net/unav/trunk/+pots/unav/ca/56/+translate
>
>      l'aplicació forma la frase "Continua en la Carrer X", "Continua en
>    la Avinguda X", "Vés en la Carrer X" amb les traduccions 50/2+ 56 +
>    el nom de la via. Una solució podria ser traduir la frase 56 com a
>    "per", quedará un poc "indio" però bé.

He fet el suggeriment: "per: %1". Amb els dos punts ens estalviem el
problema de la contracció entre la preposició i l'article, que per una
altra part al català a vegades és masculí (el carrer) i a vegades
femení (l'avinguda - i no es contrauria, la plaça, la rotonda). En
anglès no hi ha problema perquè és "the" sempre i en castellà em
sembla que es sempre femení i sense contracció. Amb el meu suggeriment
quedaria:

Continua per: Carrer Numància
Continua per: Avinguda del Carrilet

etc.