Toc, toc, toc

Víctor Varona Fernández perru002 at gmail.com
Tue Sep 24 17:43:51 UTC 2013

D'acord, veig que hi ha activitat a la llista i ja em quedo més tranquil!
Moltes mercès als que heu contestat.

He començat a mirar-me la llista d'enllaços d'en Siegfried. A [2] hi ha una
llista d'aplicacions pendents de traduir, però deu ser antiga perquè:
   1.- Parla d'Ubuntu 11.10
   2.- Moltes entrades no traduïdes realment sí que ho estan (P.E. Centre
de programari, update-manager, ...).

Així que navegant pel Launchpad he arribat a
https://translations.launchpad.net/ubuntu/raring/+lang/ca, que sembla ser
una llista més actualitzada i que fa referència a la propera versió LTS.
Navegant per aquesta llista he trobat un paquet sense ningú assignat
anomenat *langpack-installer*, i amb només dues cadenes de text per
traduir. M'he pres la llibertat d'enviar un suggerència per a cadascuna
d'elles (suposo que algú rebrà una notificació, les revisarà, i si les veu
correctes, les aprovarà).

És aquesta la forma de procedir?

Salutacions,
Víctor Varona

El dia 24 de setembre de 2013 9.20, Walter Garcia-Fontes <
walter.garcia at upf.edu> ha escrit: