Toc, toc, toc

Víctor Varona Fernández perru002 at gmail.com
Mon Sep 23 19:03:27 UTC 2013

Hola? Hi ha algú?

Dissabte passat em vaig apuntar a aquesta llista, i vaig enviar una breu
presentació. Però ni l'he rebuda a la meva bústia (tinc marcada amb
*Yes*l'opció
*Receive your own posts to the list?*), ni ningú no ha contestat... així
que ara mateix no sé si he fet alguna cosa malament i no arriben els meus
correus, si la llista està abandonada, si hi ha poca gent apuntada i tots
estan de pont, si estic escrivint a l'adreça que no toca...

També tinc creat el compte al *Launchpad*... així que només em falta
esperar que algú contacti amb mi per assignar-me alguna feina, no?

Salutacions,
Víctor Varona