Traducció del menú en fer clic botó dret sobre dispositiu

Gosset Inofensiu gosset.inofensiu at gmail.com
Thu May 10 12:14:59 UTC 2012

Bona tarda,

A l'hora de desconnectar la càmera de fotos del sistema, he quedat sorprès
per la traducció de les diferents opcions que dóna Ubuntu.

1. *Obri*
2. Obri amb Shotwell
3. Canvia la mida de la icona
4. Formata
5. Envia-ho a
6. Comprimeix
7. Expulsa
8. *Trau* de forma segura

etc.

Ahir vaig estar llegint-me la Guia d'estil de Softcatalà i vaig aprendre
unes quantes coses. En teoria, i corregiu-me si m'equivoco, quan la màquina
es dirigeix a l'usuari, sempre se li ha de dirigir com a: Vós, no com a Tu.

A més, Trau.... no us sona una mica... estrany? És una opinió ben personal
eh.

Perdoneu que no adjunti captura de pantalla i també per aquest missatge, la
meva única intenció és d'ajudar a millorar, no de criticar la feina feta
per altri, que és d'agrair.

Per altra banda, aprofito per reiterar la meva sol·licitud d'ajudar a
traduir l'Ubuntu al català. Ja vaig fer la sol·licitud fa uns dies i veig
que hi ha una llista força llarga d'usuaris en espera. No sé quina
normativa té, jo m'ofereixo com a voluntari, m'agradaria de veritat
contribuir a la causa.

Salutacions cordials,

Albert