Re: Traducció de l'app-install-data per revisar

David Planella david.planella at googlemail.com
Sat Mar 10 11:58:07 UTC 2012

El 10 de març de 2012 12:21, gotrunks at gmail.com <gotrunks at gmail.com> ha escrit:
> Hola,

> Jo també he fet/estic fent suggeriments nous. Ja em direu on la cago.

Fantàstic Pere, gràcies! Ja ens diràs quan acabis de fer-ne uns quants
i vulguis que els revisem.

> Perquè, es pot veure al launchpad totes les cadenes en que un usuari
> ha intervingut?

Sí, ho pots veure si vas a la pàgina de traducció d'una aplicació:

https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+translate

Allí pots fer clic a l'enllaç «Translation details», on veuràs la
llista de col·laboradors:

https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+details

I allí pots fer clic a l'enllaç «(filter)» que apareix al costat del
nom del col·laborador, i veure'n les traduccions:

https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+filter?person=pereorga

Segons el color es mostren les traduccions acceptades, rebutjades i
els suggeriments pendents de revisió. Ja veuràs que entre en Sigfried
i jo ja te n'hem acceptat unes quantes.

Bona feina!

Salut,
David.