Re: Traducció de l'app-install-data per revisar

Sergi Mateo sergimateo at ubuntu.cat
Sat Mar 10 11:57:57 UTC 2012

El 10 de març de 2012 12:50, David Planella
<david.planella a googlemail.com>ha escrit:

> El 10 de març de 2012 11:33, Sergi Mateo <sergimateo a ubuntu.cat> ha
> escrit:

> david.planella a googlemail.com>

> però te
> >

> Tranquil, que t'hi he deixat un munt de feina per fer ;)
>
> Salut,
> David.

Ja ho he vist... M'havia emocionat al principi pensant que quedaven unes 20
sense traduir, però filtrant per untranslated m'han aparegut 200 cadenes.

Pere, jo vaig per la meitat. Si vols anar fent una passada des del principi
a tot allò que no te suggeriment, doncs endavant!

https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+translate?show=untranslated

Salut!

Sergi M.