Queda algú actiu al “Launchpad Catalan Translators” team

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Thu Mar 8 20:05:32 UTC 2012

El Dimarts 06 Març 2012, a les 16:24:20, Giorgio Grappa va escriure:
> Salutacions, companys,
>
> Com alguns ja sabeu (perquè sóc un llandós, ho reconec, i no paro
> d'explicar-ho a tothom i a totadon), estic interessat en traduir
> l'Enlightenment al català. Aquest projecte [1] estava encomanat al
> “Launchpad Catalan Translators” team [2]; però, per més que hi cerco,
> sembla que tant l'u com l'altre estan força inactius.
>
> Per això, i abans de posar-me en contacte amb el senyor Aron Xu (seguint
> el consell del David Planella), que va posar en marxa l'estructura, he
> pensat (suggeriment del Jordi Mallach) preguntar-vos si, per casualitat,
> [...]

Hola Giorgio,

Hi havia un noi de girona que n'era usuari i el traduïa. Passa que ara no en
recordo el nom. Un moment, a veure si trobo algun correu seu...

... es diu Marc Furtià: marcfurti"arrova"yahoo"punt"es

--
Cordialment,

Orestes Mas.