Més traduccions

Giorgio Grappa giorgio.grappa at ubuntu.cat
Tue Apr 10 20:51:12 UTC 2012

Al 09/04/12 23:27, En/na Joan ha escrit:
> Hola a tothom,
>
> Aquesta és la segona tongada de traduccions que he fet:
>

> La data límit per fer traduccions és el proper 19 d'abril, així que
> seria interessant intentar fer un esprint amb els principals mòduls
> que falten i poder tenir l'Ubuntu traduït al 100% (a excepció de la
> documentació):

Tenint en compte això, suposo que és més pràctic centralitzar tots els
enviaments en un sol fil. Si no us sembla bé, aviseu.

De moment, algunes més (ja sé que l'Enlightenment no és una prioritat,
però, ja que en penso fer una presentació en la propera install party, a
veure si el puc deixar una mica més «presentable» lingüísticament ;-) ):

https://translations.launchpad.net/enlightenment/trunk/+pots/elitaire/ca/+translate?start=0&batch=10&show=untranslated&field.alternative_language=&field.alternative_language-empty-marker=1&old_show=all
https://translations.launchpad.net/enlightenment/trunk/+pots/alarm/ca/+translate?start=0&batch=10&show=untranslated&field.alternative_language=&field.alternative_language-empty-marker=1&old_show=all
https://translations.launchpad.net/enlightenment/trunk/+pots/calendar/ca/+translate?start=0&batch=10&show=untranslated&field.alternative_language=&field.alternative_language-empty-marker=1&old_show=all
https://translations.launchpad.net/enlightenment/trunk/+pots/configmenu/ca/+translate?field.alternative_language-empty-marker=1&show=all&field.alternative_language=&batch=10&start=0&old_show=all
<https://translations.launchpad.net/enlightenment/trunk/+pots/configmenu/ca/+translate?field.alternative_language-empty-marker=1&show=all&field.alternative_language=&batch=10&start=0&old_show=all>

He començat amb paquets que tenien molt poques cadenes pendents, per
recordar com anava això. Ara em posaré amb el paquet gros.

Fins aviat.

Giorgio Grappa