Traduccions per revisar

Sergi Mateo sergimateo at ubuntu.cat
Fri Sep 30 18:55:46 UTC 2011

El 30 de setembre de 2011 11:14, David Planella <
david.planella a googlemail.com> ha escrit:

> Joan (i tots els altres qui han fet traduccions i revisions): molt bona
> feina.

He anat força de cul aquestes darreres setmanes, però havent llegit els
missatges de la llista no puc fer res més que dir el mateix:

molt bona feina, equip de traducció!

Per tota la resta, tenim temps fins el dia 6 d'octubre [2]. Algunes
> d'importants, o a les quals els cal atenció:
>
> * deja-dup
> * gwibber
> * shotwell
> * onboard
> * checkbox
> * ubuntu-app-install-data

Demà a la tarda a la Volcànica d'Olot suposo que tindré temps per fer-li una
ullada al que estic més acostumat a aportar suggeriments (app-install-data).

Salut!

Sergi