Quan comencem?

Joan jodufi at gmail.com
Mon Sep 5 21:52:51 UTC 2011

Hola a tothom!

Qui vulgui començar a traduir, he actualitzat el llistat [1] d'aplicacions a
traduir, em sembla que en falta alguna, però per començar ja hi ha força
feina. Aneu actualitzant el wiki amb les traduccions que aneu fent, així
serà més fàcil fer un seguiment.
Podeu cercar més mòduls per traduir al launchpad [2], però vigileu que
bastants tenen l'upstream al GNOME o en alguna altra banda.

Salut i forces traduccions,
Joan

[1] https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat
[2]