Quan comencem?

Sisco Garcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Sat Sep 3 11:34:19 UTC 2011

Al 03/09/11 12:58, En/na Rafael Carreras ha escrit:

Sap greu que s'hagi hagut de suspendre.

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>