Hola, em presento a la llista

Rosa ... mariarosarb at hotmail.com
Mon Nov 21 10:53:36 UTC 2011

Hola,
em dic Maria Rosa Rodríguez i m'he registrat recentment al Launchpad perquè m'agradaria contribuir a la seva traducció al català. Jo sóc traductora (llicenciada en Traducció) i tinc certa experiència (sobretot traduint al castellà); i tot i que en els últims anys m'he dedicat a un altre ofici, ara torno a dedicar-me plenament a la traducció.
Encara no entenc massa bé com funciona l'assignació de traduccions aquí, així que agrairia qualsevol ajuda.
M'he instal·lat l'Ubuntu en català (compartint el disc dur amb Windows) i veig que encara hi ha força coses per traduir.
M'encantaria poder començar a traduir alguna cosa.
Gràcies.