Re: Presentació

Guillem Tanyà Palacios guillemtanya at gmail.com
Mon Nov 7 22:46:48 UTC 2011

Moltes gràcies companys.

He fet alguns suggeriments a l'onboard. Espero no haver fet cap disbarat.
Tot i així tinc alguns dubtes:

-Una de les traduccions és "Show _tool-tips", el sub-guió "_" s'ha de
mantenir o es pot ometre?
-Si jo he fet un suggeriment i llavors veig que no és correcte, hi ha
alguna manera per editar-lo? No l'he sabut trobar.

Bé, gràcies per la vostra atenció.

Salut!

El 4 de novembre de 2011 8:25, Joan <jodufi at gmail.com> ha escrit:

Guillem Tanyà Palacios