Re: Presentació

Zuri zurita75 at gmail.com
Thu Nov 3 23:40:24 UTC 2011

Hola,

doncs si, ja m'ho havia mirat, encara que no molt a fons.

Un dubte que em queda és, qui tria allò que s'ha de traduir, jo?

o m'ho assigna algú. En cas que ho trii jo, no se com fer-ho desde el

launchpad.

Bé, poc a poc i bona lletra :)

El 3 de novembre de 2011 23:09, Sisco Garcia <sisco.garcia at ubuntu.cat> ha
escrit: