Re: Presentació

Joan jodufi at gmail.com
Fri Nov 4 07:25:14 UTC 2011

Benvingut Guillem,

Com li explica en Sisco a en Jordi:

Crec que el millor per començar és que et miris (si no ho has fet ja) de
quina manera treballem al wiki de l'equip de traduccions [1]; també estaria
bé que fessis un cop d'ull a la guia d'estil de Softcatalà [2] i al Termcat
[3], que són les eines bàsiques del nostre treball.

[1] https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators
[2] http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm
[3] http://www.termcat.cat/

Un cop fet això, i si no et queden dubtes, pots continuar la traducció de
l'app-install-data o de l'onboard

https://translations.launchpad.net/ubuntu/oneiric/+source/app-install-data-ubuntu/+pots/app-install-data/ca/+translate?show=untranslated
https://translations.launchpad.net/ubuntu/oneiric/+source/onboard/+pots/onboard/ca/+translate?show=untranslated

Salut,
Joan

El 1 de novembre de 2011 19:42, Guillem Tanyà Palacios <
guillemtanya at gmail.com> ha escrit: