Presentació

Guillem Tanyà Palacios guillemtanya at gmail.com
Tue Nov 1 18:42:53 UTC 2011

Hola companys!

Em dic Guillem Tanyà Palacios, sóc de Torelló i recent llicenciat en
Enginyeria en Informàtica a la UPC. Fa 5 anys que utilitzo Ubuntu i, ara
que tinc una mica de temps, ha arribat el moment d'aportar el meu granet de
sorra.

He donat un cop d'ull a alguns missatges de la llista, m'he mirat el resum
de la guia d'estil bàsica i he fet una fullejada ràpida a la completa. No
he participat mai en cap sistema de traducció però he vist que ho teniu
molt ben muntat a través de Launchpad.

Bé, espero que us pugui ajudar i sigui d'utilitat.

Ja direu el què.

Salutacions!

--

Guillem Tanyà Palacios