unity-place-applications

David Planella david.planella at googlemail.com
Fri Mar 11 11:16:34 UTC 2011

El 11 de març de 2011 12:04, Pau Iranzo <paulists at gmail.com> ha escrit:
> El 11 de març de 2011 10:36, David Planella

> El suggeriment inicial teu era alguna cosa com:
>
> «La bibilioteca de música a l'abast de la mà a l'Android»
>
> No em sonava molt bé això de «a l'abast de la mà» i ho he canviat per
> «al vostre abast amb l'Android»...

Ah, d'acord. Hm, pensant-ho millor m'agrada més «a l'abast de la mà»,
ja que té la connotació de poder reproduir música a les mans de
l'usuari amb l'Android, l'iPhone, etc. Crec que seria més fidel a
l'original. A més, em sona millor que no pas posar dues vegades
«vostre/vostra» dues vegades.

Què en penseu?

La bibilioteca de música al vostre abast amb l'Android, l'iPhone, i l'AirPlay
A més de la botiga de l'Ubuntu One per engrandir la vostra col·lecció.

o bé

La bibilioteca de música a l'abast de la mà amb l'Android, l'iPhone, i l'AirPlay
A més de la botiga de l'Ubuntu One per engrandir la vostra col·lecció

> És curiós, sembla que el Launchpad només accepta tres suggeriments,
> perquè quan el Sergio ha posat el segon suggeriment seu corregit, ha
> desaparegut el teu.

Hm, estrany. No hi hauria d'haver un límit. Miraré de veure perquè
s'esborren suggeriments. Acabo de fixar-me que en fer clic a un
suggeriment i modificar-lo, l'original s'esborra (*).

Salut,
David.

(*) Bé, no s'esborra, encara és a la base de dades, però no es mostra
a la interfície web