unity-place-applications

Oriol krain_kop at msn.com
Fri Mar 11 09:06:40 UTC 2011

Hola! he vist els suggeriments i em semblen molt correctes, de fet, al
principi els havia fet exactament així, però abans de desar, vaig
recordar que al centre de programari de l'Ubuntu feia referència als
programes i aplicacions com a "programari". Llavors, quin és el criteri
a seguir en aquest cas?

Moltes gràcies!

El dv 11 de 03 de 2011 a les 09:24 +0100, en/na Pau Iranzo va escriure: