Coses rares...

Carles Ferrando Garcia carles.ferrando at gmail.com
Wed Jan 26 15:18:20 UTC 2011

On Wed, 26 Jan 2011 08:49:21 +0100
Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat> wrote:

> Hola gent,
>
> això segurament va ser un problema que vam tenir en actualitzar
> l'Avogado ja fa temps (en gran part, mea culpa)
> Fa uns mesos en Manuel i en Carles crec que van reparar-ho (no m'he
> mirat el problema en detall).

Bones a tothom,

A finals de desembre vaig canviar les cadenes de avogadro que estaven en valencià quan havien d'estar en català general i ho vaig passar tot  en català general. Després vaig passar l'script i vaig penjar les cadenes en valencià  al launchpad a la secció ca a valencia.
Em sembla però que ho vaig fer al merckat i no al natty doncs el manel s'havia queixat de la versió del merckat. No sé si la versió natty ja agafa cadenes de la versió anterior si són iguals. Pot ser ahí està el origen del problema.

salutacions.
Carles.