Coses rares...

Toni Hermoso Pulido toniher at softcatala.cat
Wed Jan 26 07:49:21 UTC 2011

Al 25/01/11 20:11, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Fent una volta per les traduccions de l'Ubuntu m'he trobat amb això:
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/natty/+source/avogadro/+pots/avogadro/ca/175/+translate
>
> I jo no ho he tocat! Ho jure!!! hehehe
>
> Per cert, he enviat un altre missatge a la llista comentant que encara
> no he pogut migrar els fitxers perquè cada cop que li demane al
> Launchpad baixar-me els fitxers debconf, slide-ubuntu i slide-kubuntu,
> mai m'envia el correu amb l'enllaç per baixar-ho. De fet s'està
> comportant així des de fa un parell de dies. Deixe ací els tres
> [...]

Hola gent,

això segurament va ser un problema que vam tenir en actualitzar
l'Avogado ja fa temps (en gran part, mea culpa)
Fa uns mesos en Manuel i en Carles crec que van reparar-ho (no m'he
mirat el problema en detall).

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat