Coses rares...

David Planella david.planella at googlemail.com
Tue Jan 25 19:22:33 UTC 2011

El 25 de gener de 2011 20:11, Pau Iranzo <paulists at gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> Fent una volta per les traduccions de l'Ubuntu m'he trobat amb això:
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/natty/+source/avogadro/+pots/avogadro/ca/175/+translate

Bé, crec que l'avogadro devia tenir permisos oberts i devia ser quan
es va fer la traducció, ja que no prové de cap membre de l'equip.

Ara té permisos tancats. De totes maneres, he canviat la traducció i
he seleccionat el &Desa.

> I jo no ho he tocat! Ho jure!!! hehehe

No ho se jo... ;-)

> Per cert, he enviat un altre missatge a la llista comentant que encara
> no he pogut migrar els fitxers perquè cada cop que li demane al
> Launchpad baixar-me els fitxers debconf, slide-ubuntu i slide-kubuntu,
> mai m'envia el correu amb l'enllaç per baixar-ho. De fet s'està
> comportant així des de fa un parell de dies. Deixe ací els tres
> fitxers:
>
> http://dl.dropbox.com/u/120126/ubuntu.tar.gz

D'acord, si triga és perquè la cua d'exportació va lenta, però
m'extranya que trigui tant. Ja provo d'exportar-los jo mateix avui o
demà.

Salut,
David.