Koffice

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Mon Jan 24 09:01:08 UTC 2011

El 24 de gener de 2011 9:35, Rafael Carreras <rcarreras a ubuntu.cat> ha
escrit:

> El 24 de gener de 2011 9:30, SiscoGarcia <sisco.garcia a ubuntu.cat> ha
> escrit:

> https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+lang/ca/+index?start=1200&batch=75

> Sí que hi sóc, sí. :-)

Ets a tot arreu!

> El KOffice el tradueixo jo, efectivament, i està traduït al 100%.

I què ens pots dir de la resta d'aplicacions KDE?

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>