Fitxers pujats al ca at valencia per a la Natty

Pau Iranzo paulists at gmail.com
Wed Jan 19 22:27:05 UTC 2011

Hola,

David, he estat baixant i adaptant fitxers per a la Natty i aquest
matí he pujat uns quants. Tots ells s'han posat a la cua d'espera i no
he rebut cap confirmació. Tot i així, posa que s'han modificat fa
poques hores: com si haguera acceptat els fitxers només com a
propostes i no com a traduccions finals. Podria ser això un problema
de permisos del meu usuari? La cosa curiosa és que puc acceptar
traduccions si vaig una per una. L'altre dia vaig provar de pujar un
fitxer a Maverick i la cosa va anar bé.

Si cal, et passe un parell de fitxers adaptats...

Salut,

Pau