Re: Presentació

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Thu Feb 24 16:56:50 UTC 2011

El 24 de febrer de 2011 15:20, Ferran Pujol Camins <
ferranpujolcamins a gmail.com> ha escrit:

> Gràcies a tots nois!!

Gràcies a tu per voler col·laborar en la traducció de l'Ubuntu!

> Pensava que aquesta llista servia una mica com a quarter general de tots
> els projectes però ja m'ha quedat clar que és per l'Ubuntu (on d'altra banda
> penso que és important col·laborar.), teniu una llista més general o de
> coordinació dels diferents projectes o els manteniu per separat?

Em sembla que no has acabat d'adonar-te'n que aquesta és la llista de
traducció de l'Ubuntu; només de l'ubuntu, tot i que molta gent d'aquesta
llista també pots trobar-la en altres llistes de traducció, però cada
«projecte» té la seua llista, com ja t'han explicat.

Fins aviat... i benvingut!

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>