Presentació

Benny Beat bennybeat at gmail.com
Wed Feb 23 22:34:19 UTC 2011

Hola Ferran, benvingut!!!
Sóc en Benny, un dels habituals en aquesta llista de traducció i també
de la traducció d'Ubuntu... Com comprendràs tots anem una mica a contra
rellotge per la imminent sortida d'Ubuntu 11.04 ( ja aniràs entenent més
endavant el tema de l'estat Alfa, Beta, etc...) i potser les persones
adients per donar-te la benvinguda (com sempre) estan (molt) enfeinats,
així doncs espero que ningú s'emprenyi per donar-te jo la benvinguda i
mostrar-te com funciona tot això...

Primer t'has de crear un compte al _*Launchpad*_
<https://launchpad.net/>, el web on fem les traduccions d'Ubuntu (i
altre programari relacionat amb el mon GNU/Linux) i anar traduint amb
l'ajuda de la _*guia d'estil*_
<http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Tota> i el
_*recull de Softcatalà*_ <http://www.softcatala.org/recull.html>,
juntament amb la seva _*memòria de traducció
<http://www.softcatala.org/wiki/Mem%C3%B2ria_traducci%C3%B3_de_Softcatal%C3%A0>*_
tot allò que sigui relatiu a *Ubuntu
<https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+lang/ca>*. També
fem servir l'ajuda d'altres recursos, com ara _*un bon diccionari
<http://dlc.iec.cat/>*_ i un _*corrector ortogràfic
<https://addons.mozilla.org/ca/firefox/addon/3369/>*_. Una vegada
estiguis registrat, simplement és veure on fa falta més recursos per
traduir (on hi hagi moltes més cadenes sense traducció) i anant fent els
teus suggeriments. No t'amoïnis si al principi vas una mica lent o
insegur; tota ajuda és benvinguda. A més sempre hi ha altre persona de
nivell superior al teu que s'encarrega de verificar si tot el que has
suggerit està redactat (o no) amb coherència i el mateix estil que la
guia de SoftCatalà...

Com pots veure no hi ha de què preocupar-se (encara que és millor primer
anant revisant com ho han fet la resta de companys per no fer nosa en
comptes d'ajudar, jejejejj). Si no saps com registrar-te al Launchpad,
com signar el codi de conducta d'Ubuntu, etc... no dubtis en demanar més
ajuda i mirarem de respondre't el més aviat possible ;)

MOLTES GRÀCIES per la teva col·laboració i benvingut a bord...
Arreveure,
Benny ^_^".

Al 23/02/2011 21:33, En/na Ferran Pujol Camins ha escrit: