Ups: Important

Pau Iranzo paulists at gmail.com
Wed Feb 23 09:40:00 UTC 2011

Perdó pel tema dels canvis.

Només n'he fet un parell de correccions (quan dic un parell dic 2 o
cadenes angleses que eren iguals, on només canviava una paraula i que
les corresponents traduccions catalanes eren força diferents en forma,
i les he posat iguals (agafant la més «bona»).

De tota manera, aquesta vesprada envie els diff.

Salut!

Pau

El 23 de febrer de 2011 10:14, David Planella
<david.planella a googlemail.com> ha escrit: