Podem continuar?

David Planella david.planella at googlemail.com
Wed Feb 9 14:36:18 UTC 2011

2011/2/9 Pau Iranzo <paulists at gmail.com>:
> Bones!
>
> David, saps si podem continuar enviant fitxers o encara no?

Bones Pau,

Malauradament encara no s'ha solucionat, però confio que a finals de
setmana o principis de la que ve ja ho tinguem arreglat.

Tot i això, em diuen que podem pujar fitxers i no es perdran, o sigui
que els pots començar a pujar si vols, simplement trigaran uns dies a
processar-se quan tornem a reactivar les cues d'importació.

> On ho puc seguir?

O bé subscrivint-te a aquest informe d'error:
https://bugs.launchpad.net/launchpad/+bug/710591 o bé a la llista
internacional de traducció:

https://wiki.ubuntu.com/Translations/Contact/

On generalment vaig enviant actualitzacions sobre la situació.

Salut,
David.