Ups: Important

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Fri Feb 4 15:11:54 UTC 2011

El 4 de febrer de 2011 14:15, David Planella
<david.planella a googlemail.com>ha escrit:

> El 4 de febrer de 2011 12:07, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:
> >
> http://www.gnulinux.cat/2011/02/els-blaveros-invaeixen-ubuntu-alfa2-linstal%c2%b7lador-esta-en-valencia/
> >

> Pau, ets un terrorista! :P
>
> Vinga, a veure si per l'Alpha 3 ja el podem tornar a tenir en valencià
> del nord ;-).

XD

> Salut,
> [...]

Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>