app-install-data per revisar

Sergi Mateo sergimateo at ubuntu.cat
Wed Apr 6 17:06:27 UTC 2011

El 6 d’abril de 2011 11:50, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> ha
escrit:

> L'he revisat i en general els suggeriments em semblen bé excepte els
> següents:
>

> 3219. Penso que s'ha de deixar com "Radio Pandora", sembla tot junt un
> nom propi.

 Jo ho veig bé com ho ha posat en Joan. Però tampoc em mataria gaire, sembla
que es una ràdio USA-only...

http://en.wikipedia.org/wiki/Pandora_Radio

3645. S'hauria de mantenir "vostre" com a l'original.

Em sembla que si no és per alguna raó rellevant els teu/vostre no cal
posar-los. Jo procuro no posar-los, però gairebé sempre se m'escapen. En
Joan sempre els acaba treient.

Salut!

Sergi