app-install-data per revisar

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Wed Apr 6 09:56:35 UTC 2011

El 6 d’abril de 2011 11:50, Walter Garcia-Fontes <walter.garcia a upf.edu> ha
escrit:

> * Joan [05/04/11 21:03]:
> he
> d'ull i
>
> L'he revisat i en general els suggeriments em semblen bé excepte els
> següents:
>
> 1850. Penso que "refresh" s'hauria de traduir per actualitza, no he
> vist massa aplicacions que usin "refresca".
>
> 3219. Penso que s'ha de deixar com "Radio Pandora", sembla tot junt un
> nom propi.
>
> 3645. S'hauria de mantenir "vostre" com a l'original.
>
> 3924, 3925, 4084, 4085: Penso que "panel" es tradueix per tauler, no
> [...]

Si no ho han canviat a l'Unity, sempre he llegit «quadre» ;)

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>