Re: Errada tipogràfica al menú desplegable d'aturar el sistema

David Planella david.planella at googlemail.com
Tue Sep 14 16:19:10 BST 2010

El 14 de setembre de 2010 15:34, Sergi Mateo <sergimateo at ubuntu.cat> ha escrit:
> Bones,
>
> De tant que s'utilitza, que no m'havia adonat fins ara:
>
> Em vaig posar ja fa dies la versió 10.10 Alpha 3, tinc totes les
> actualitzacions posades a hores d'ara.
>
> Resulta que estic a punt de reiniciar i m'acabo d'adonar que al menú
> desplegable de l'escriptori, en comptes de posar Reinicia... m'apareix
> "Reincia..."
>
> Desconec si ja està la correcció feta i també desconec com se soluciona.
>
> Encara que és prou visible on està l'errada, us poso una impressió de
> pantalla:

> [...]

Ben vist Sergi, gràcies per comentar-ho.

Fa dies algú ja va enviar-ho com a informe d'error al Launchpad [1] i
ja ho vaig corregir. És fantàstic això de tenir una comunitat tan
activa!

Fa unes quantes setmanes que no alliberem paquets de llengua per al
Maverick, degut a un error intern. Ara ja ho hem solucionat, i suposo
que entre el dimecres i el dijous sortirà el nou paquet de llengua i
solucionarà aquest problema i traduirà totes les aplicacions en què
hem treballat recentment.

Salut,
David.

[1] https://bugs.launchpad.net/ubuntu-translations/+bug/630898