Re: Traducció del gestor d'actualitzacions

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Mon Sep 6 22:02:26 BST 2010

El 6 de setembre de 2010 21:03, David Planella <
david.planellaagooglemail.com> ha escrit:

> El 6 de setembre de 2010 19:45, SiscoGarcia <sisco.garciaaubuntu.cat> ha
> escrit:

> https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+source/update-manager/+pots/update-manager/ca/+translate?start=0&batch=10&show=untranslated&field.alternative_language=&field.alternative_language-empty-marker=1&old_show=all

> :-)

> he

> quina
> >

> Bona feina Sergi i Sisco.
>
> He acceptat les traduccions i he deixat suggeriments a les que creia
> [...]

A mi em semblen molt bé!

Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>