Traduccions per acabar abans de l'alliberament del Maverick

SiscoGarcia sisco.garcia at ubuntu.cat
Mon Sep 6 00:27:33 BST 2010

El 5 de setembre de 2010 14:13, David Planella <
david.planellaagooglemail.com> ha escrit:

> [...]
>
> Alguns comentaris:
>
> * Com veieu no falta molt, però estaria bé tenir-les aviat acabades el
> més aviat possible per poder-les comprovar amb els paquets de llengua
> (*) i per tenir temps si hi ha canvis d'última hora.
> * Un dels més importants i que sí que hauríem d'acabar el més aviat
> possible és l'instal·lador gràfic, l'Ubiquity. Hauria d'estar acabat
> abans del 16 de setembre perquè s'inclogui la traducció [1]. Vaig
> acabar-ne la traducció fa uns dies, i només fa falta revisar-lo. Si
> algú hi pogués fer un cop d'ull, seria fantàstic.

Digue'm «raro» però he començat per l'instal·lador de text [2], perquè he
vist al wiki que ningú no se'n feia càrrec, i he afegit suggeriments a 3
cadenes (1608, 1611 i 1612), per la resta crec que està bé. Tan bon punt
pugui m'hi poso a revisar l'instal·lador gràfic ;)

[2]
https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+source/debian-installer/+pots/debian-installer/ca/+translate?show=untranslated&start=0

> [...]
> traduïm en línia això ens permet que més d'un traductor treballi en un
> mateix paquet, tal com ens ha demostrat l'èxit de la traducció de
> l'app-install-data. Així doncs, si voleu col·laborar en una traducció,
> mireu d'afegir el vostre nom al wiki o comentar-ho a la llista, fins i
> tot si hi ha un traductor anterior. L'important en aquests casos és
> sempre comunicar-se, i sobretot, un cop acabada la traducció dir-ho a
> la llista perquè la gent la pugui revisar. No cal que estigui del tot
> acabada: si heu fet uns quants suggeriments i voleu que algú hi faci

Por? Has dit por? Potser n'hauríem de tenir una mica més :P

--
Sisco Garcia gpg 00CE95B1
http://ponent.caliu.cat

Ací treballem amb GNU-LINUX UBUNTU en català.
Ubuntu Registered User #17544
Linux Registered User #456988
Membre de la Free Software Foundation #7289 <
http://www.fsf.org/jf?referrer=7289>