Traducció del Shotwell per revisar

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun Sep 5 15:41:20 BST 2010

Bones,

Com deia en un missatge anterior, m'he posat a fer la traducció del
Shotwell i ja està a punt per revisar. Si algú hi pogués fer una
ullada, ja en tindríem un de menys per al Maverick:

  https://translations.launchpad.net/ubuntu/maverick/+source/shotwell/+pots/shotwell/ca/+translate?batch=50&show=untranslated&start=0

Si l'heu revisat i us sembla tot bé, comenteu-ho aquí (els qui tingueu
permisos podeu acceptar els suggeriments si els veieu bé). Si hi veieu
qualsevol cosa a corregir, deixeu un suggeriment de traducció.

Manquen unes poques cadenes per fer, però avui ja no m'hi podré posar.
Mentrestant es pot revisar.

Salut,
David.